I dag ble det eplekake av hagens epler. Kaken står nå i ovnen og vi vet enda ikke om den er god. Men, om den er god, så er det greit å skrive ned det vi gjorde:
Oven på 180C
Fem epler i skiver lagt i bunnen av en langpanneform.
Kanel over eplene.
4 egg og 500g sukker pisket til eggedosis.
Bland i 200 gram glutenfritt mel ( toro kakemix) og en neve med glutenfri havregryn.
Helles over eplene og stekes i 30 minutter.